Najčastejšie otázky

Čo je dôležité vedieť pri nákupe na tomto webe

Mám vybraný konkrétny termín pobytu/zájazdu, ako zistím či je dostupný?

Ak máte vopred vybraný termín pobytu/zájazdu, je vhodné si jeho dostupnosť v penzióne/hoteli/cestovnej kancelárii overiť ešte pred zakúpením kupónu. Pri každej ponuke sú uvedené kontaktné údaje na poskytovateľa služby.

Ako objednám pobyt/zájazd?

Kupón objednáte kliknutím na červené tlačidlo „Kúpiť za … €“. Vyplníte objednávkový formulár a uhradíte podľa platobných pokynov. Akonáhle sa čiastka pripíše na náš účet, obratom Vám zašleme kupón.

Ako rezervujem pobyt?

Pobyt si zarezervujte čo najskôr po prijatí kupónu, kontakt na ubytovacie zariadenie je na kupóne vždy uvedený. Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu, ktoré nájdete v jeho pravom hornom rohu.

Akonáhle Vám kupón prišiel e-mailom, stiahnete si ho kliknutím na jeho číslo, vytlačíte a preukážete sa ním na mieste pobytu.

Ako rezervujem zájazd?

Zájazd si zarezervujte čo najskôr po prijatí kupónu podľa pokynov na ňom uvedených. Kupón si stiahnete kliknutím na jeho číslo v e-maile. Rezerváciu vykonáte zaslaním rezervačného e-mailu alebo vyplnením rezervačného formulára. Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu, ktoré nájdete v jeho pravom hornom rohu.

Na základe rezervácie Vám z CK príde na e-mail do niekoľkých dní predvyplnená cestovná zmluva. Cestovnú zmluvu skontrolujete, doplníte potrebné údaje a podľa inštrukcií odovzdáte späť CK (najčastejšie poštou, naskenovanú e-mailom, online formulárom alebo osobne). Tým bude Vaša rezervácia dokončená.

Je nutné byť zaregistrovaný pre nákup?

Na vykonanie objednávky nie je nutné mať založený užívateľský účet (profil) na našom webe a byť registrovaný. Účet sa vytvorí automaticky vykonaním objednávky. Vo svojom účte budete mať prehľad svojich kupónov.

Platobné pokyny mi na e-mail nedorazili napriek tomu, že bola vykonaná objednávka. Čo sa deje?

Skúste sa pozrieť do nevyžiadanej pošty (spamu) pre prípad, že by Vám tam e-mail spadol. Ak používate @gmail.com, odporúčame skontrolovať zložku „Promo akcie" alebo „Promotions". Ak ho nenájdete, môžete nás kontaktovať na Zákazníckej podpore.

Nepoznám heslo pre prihlásenie. Čo mám urobiť?

Na našom webe, v pravom hornom rohu, kliknete na „Prihlásenie" a necháte si zaslať heslo nové, ktoré si potom môžete vo svojom užívateľskom účte (profile) zmeniť.

Kupón

Kedy a ako dostanem kupón?

V objednávkovom formulári máte na výber dva druhy kupónov:

  • Obyčajný kupón s logom zasielaný na e-mail zdarma.
  • Darčekový kupón bez loga zasielaný na e-mail zdarma.

Na žiadnom z kupónov nie je uvedená cena.

Ak hradíte kartou, kupón Vám príde na e-mail do hodiny. Ak hradíte prevodom na účet, kupón Vám zašleme, akonáhle sa platba pripíše na účet, maximálne do 2 pracovných dní. Ak potrebujete kupón obratom, odporúčame platbu kartou.

Môžem kúpiť kupón pre niekoho ako darček?

Áno, môžete. Kupón je prenesiteľný. Na kupóne nie je uvedené žiadne meno ani e-mail.

Ako vyzerá darčekový kupón?

Náhľad darčekového kupónu je možný v objednávkovom formulári. Vzhľad darčekového kupónu je jednotný pre danú ponuku a nie je možné nijako upravovať ani dopĺňať text. Pre náhľad darčekového kupónu zasielaného zdarma e-mailom kliknite sem.

Kupón mi na e-mail nedorazil, aj keď je to viac ako 2 pracovné dni od úhrady. Čo sa deje?

Skúste sa pozrieť do nevyžiadanej pošty (spamu) pre prípad, že by Vám tam e-mail spadol. Ak používate @gmail.com, odporúčame skontrolovať zložku „Promo akcie" alebo „Promotions". Kupón nájdete aj vo svojom užívateľskom účte (profile), po prihlásení. Ak ho nenájdete, môžete nás kontaktovať na Zákazníckej podpore.

Je možné nejako meniť platnosť uvedenú na kupóne?

Platnosť kupónu je jasne daná a nie je možné ju meniť ani posúvať.

Platba

Uhradil/a som omylom inú čiastku, než bola v platobných pokynoch. Čo mám urobiť?

Kontaktujte prosím Zákaznícku podporu. Ak ste uhradili vyššiu čiastku, kupón Vám aktivujeme a preplatok vrátime späť na Váš účet. Ak ste uhradili nižšiu čiastku, pošlite prosím doplatok pod rovnakými platobnými pokynmi. Akonáhle nám príde celá platba, kupón Vám aktivujeme.

Do platobného príkazu som zabudol/a uviesť variabilný symbol alebo som ho uviedol/a chybne. Čo teraz s tým?

Kontaktujte prosím Zákaznícku podporu a oznámte nám svoje číslo účtu a variabilný symbol. Platbu dohľadáme a kupón aktivujeme.

Potrebujete kupón ešte dnes?

Ak potrebujete kupón obratom, odporúčame platbu kartou. Kupón Vám na e-mail odošleme do hodiny od zaplatenia.

Nestihol/a som zaplatiť do 3 pracovných dní. Čo teraz?

Ak máte o kupón záujem, prosím, uhraďte ho čo najskôr. Ak je to už viac ako 7 dní od objednávky, kontaktujte Zákaznícku podporu. Pozrieme sa či je ešte možné objednávku uhradiť.

Je možné hradiť zo zahraničia?

Ak chcete vykonať úhradu z inej krajiny než Slovenskej republiky a Českej republiky, prosím, kontaktujte Zákaznícku podporu.

Je možné vystaviť faktúru na zamestnávateľa?

Áno, je to možné. Objednajte pobyt/zájazd vyplnením objednávkového formulára. Na Zákaznícku podporu zašlite číslo objednávky a fakturačné údaje. Naspäť Vám zašleme e-mail s faktúrou.

Storno kupónu a vrátenie peňazí

Môžem kupón vrátiť aj po jeho uhradení?

Áno, do 14 dní od zaplatenia máte nárok na vrátenie peňazí za nevyužitý kupón. Ak je to viac ako 14 dní, prosím, kontaktujte Zákaznícku podporu.

Ako mám vykonať storno kupónu?

Napíšte e-mail na Zákaznícku podporu. V e-maile uveďte žiadosť o storno kupónu a pripíšte číslo kupónu, variabilný symbol alebo číslo objednávky. Potvrdíme Vám storno kupónu do e-mailu. Peniaze budú pripísané späť na Váš účet do 14 dní.

Kredity

Čo sú to kredity a ako ich získať?

Pri každej ponuke je možné získať iný počet kreditov. Kredity sa postupne pripisujú na Váš účet. Stav kreditov si môžete vždy overiť vo svojom užívateľskom účte (profile). Vďaka kreditom môžete ponúkanú zľavu ešte zvýšiť.

Ako kredity uplatním a aká je ich platnosť?

Na našom webe kliknete vpravo hore na "Prihlásenie". Zadáte Váš e-mail a heslo. Ak nepoznáte heslo, necháte si zaslať nové na e-mail. Prihlásite sa a vyhľadáte pobyt/zájazd, o ktorý máte záujem. Kupón objednáte kliknutím na červené tlačidlo „Kúpiť za … €“. Vyplníte objednávkový formulár, kde do okienka „Použiť kredit" vpíšete hodnotu kreditu, ktorú chcete uplatniť. Celková cena sa Vám zníži o počet kreditov. Kredit je časovo neobmedzený.

Reklamácia a garancia spokojnosti

Nie som spokojný/á s poskytnutou službou. Čo mám urobiť?

Ak kvalita služieb nezodpovedá prezentácii alebo bežným štandardom, vrátime Vám zodpovedajúcu časť z ceny vo forme kreditu, ktorý môžete použiť na ďalšie nákupy. Službu je potrebné reklamovať priamo na mieste spísaním reklamačného protokolu s poskytovateľom a následne nás kontaktovať do 3 pracovných dní. Zašlite nám kópiu písomnej reklamácie popr. zhotovené fotografie na e-mail Zákazníckej podpory.

Čo keď nie sú žiadne voľné termíny?

Odporúčame vykonať rezerváciu termínu v štrnásťdennej lehote od zakúpenia kupónu, kedy máte právo na storno kupónu a vrátenie peňazí, popr. si predbežne overiť voľné kapacity ešte pred zakúpením kupónu.

Ak ste kupón nevyužili v čase jeho platnosti z dôvodu naplnenej kapacity a ak sa s poskytovateľom služby nedohodneme na predĺžení jeho platnosti, peniaze Vám vrátime formou kreditu do 3 pracovných dní od okamihu, kedy nám toto oznámite. Najneskorší okamih pre oznámenie tejto skutočnosti sú 3 pracovné dni od okamihu, kedy zistíte, že kupón nie je možné z dôvodu plných kapacít uplatniť. Podmienkou uplatnenia garancie vrátenia peňazí vo forme kreditu za neuplatnený kupón je včasné kontaktovanie poskytovateľa za účelom rezervácie zakúpenej služby. Včasným kontaktovaním sa rozumie kontaktovanie najneskôr v deň uplynutia polovice dĺžky platnosti kupónu.

Garancia spokojnosti V prípade nespokojnosti Vám vrátime peniaze.

Bezpečnosť platieb Platba kartou prebieha priamo v banke a je úplne bezpečná.

Zákaznícka podpora e-mail: podpora@relaxero.sk tel.: 0233 329 903
(Po - Pia: 8 - 16 hod)