Relaxero.sk

0233 329 903 (Po-Pia, 8-16)
Obľúbené 0

Vše o nákupu

Najčastejšie dotazy

Neprišiel mi e-mail: Platobné pokyny ani voucher mi na e-mail nedorazili, hoci bola vykonaná objednávka. Čo sa deje?

Skúste sa pozrieť do nevyžiadanej pošty (spamu) pre prípad, že by Vám tam e-mail spadol. Ak používate e-mail končiaci @seznam.cz, @email.cz alebo @post.cz, môže e-mail skončiť v zložke „Hromadné“. Ak používate @gmail.com, odporúčame skontrolovať zložku „Promo akcie“ alebo „Promotions“. Pokiaľ ho nenájdete, môžete nás kontaktovat.

Platba na faktúru?

Voucher je možné uhradiť cez faktúru vystavenú na zamestnávateľa. Po zaškrtnutí tejto možnosti v objednávkovom formulári vyplňte prosím fakturačné údaje zamestnávateľa, na ktorého bude faktúra vystavená. Faktúra Vám následne príde na e-mail. 


Vytvorenie objednávky a rezervácia
Mám vybraný konkrétny termín pobytu / zájazdu, ako zistím či je dostupný?

Ak máte vopred vybraný termín pobytu / zájazdu, je vhodné si jeho dostupnosť u poskytovateľa služby overiť ešte pred zakúpením voucheru. Pri každej ponuke sú uvedené kontaktné údaje na poskytovateľa služby.

Ako objednám pobyt/zájazd?

Voucher objednáte kliknutím na zelené tlačidlo „Kúpiť za …“. Vyplníte objednávkový formulár a uhradíte podľa platobných pokynov. Akonáhle sa suma pripíše na náš účet, obratom Vám zašleme voucher.

Ako rezervujem pobyt?

Pobyt si zarezervujte čo najskôr po prijatí voucheru, kontakt na poskytovateľa služby je na voucheri vždy uvedený. Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, ktorý nájdete v jeho pravom hornom rohu. Ak Vám voucher došiel e-mailom, stiahnete si ho kliknutím na Zobraziť voucher. Na mieste pobytu potom už stačí ukázať vytlačený voucher alebo nahlásiť len kód voucheru. Ak vlastníte darčekový voucher zasielaný poštou, opäť stačí len nahlásiť kód voucheru poskytovateľovi služby.

Ako rezervujem zájazd?

Zájazd si zarezervujte čo najskôr po prijatí voucheru podľa pokynov na ňom uvedených. Ak Vám voucher došiel e-mailom, stiahnete si ho kliknutím na Zobraziť voucher. Ak vlastníte darčekový voucher zasielaný poštou, nájdete pokyny v priloženom sprievodnom liste. Rezerváciu vykonáte zaslaním rezervačného e-mailu alebo vyplnením rezervačného formulára. Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, ktorý nájdete v jeho pravom hornom rohu. Na základe rezervácie Vám z cestovnej kancelárie príde na e-mail do niekoľkých dní predvyplnená cestovná zmluva. Cestovnú zmluvu skontrolujete, doplníte potrebné údaje a podľa inštrukcií odovzdáte späť cestovnej kancelárii (najčastejšie poštou, naskenovanú e-mailom, online formulárom alebo osobne). Tým bude Vaša rezervácia dokončená.

Je nutné byť zaregistrovaný pre nákup?

Pre vykonanie objednávky nie je nutné mať na našom webe založený užívateľský účet a byť registrovaný. Účet sa vytvorí automaticky uskutočnením objednávky. Vo svojom účte budete mať prehľad svojich objednávok a voucherov.

Platobné pokyny ani voucher mi na e-mail nedorazili, hoci bola vykonaná objednávka. Čo sa deje?

Skúste sa pozrieť do nevyžiadanej pošty (spamu) pre prípad, že by Vám tam e-mail spadol. Ak používate e-mail končiaci @seznam.cz, @email.cz alebo @post.cz, môže e-mail skončiť v zložke „Hromadné“. Ak používate @gmail.com, odporúčame skontrolovať zložku „Promo akcie“ alebo „Promotions“. Pokiaľ ho nenájdete, môžete nás kontaktovat.

Nepoznám heslo pre prihlásenie. Čo mám urobiť?

Na našom webe, v pravom hornom rohu kliknete na „Prihlásenie“ a necháte si zaslať heslo nové, ktoré si potom môžete vo svojom užívateľskom účte zmeniť.

Voucher

Kedy a ako dostanem voucher?

V objednávkovom formulári máte na výber dva druhy voucherov:

  • Štandardný voucher zaslaný zadarmo e-mailom.
  • Darčekový voucher v exkluzívnom prevedení zaslaný poštou za príplatok. Je vytlačený na ručne vyrábanom papieri a navyše úhľadne zalaminovaný.

Na žiadnom z voucherov nie je uvedená cena.

Ak hradíte kartou, voucher Vám príde na e-mail do hodiny. Ak hradíte prevodom na účet, voucher Vám zašleme, akonáhle sa platba pripíše na účet, najneskôr do 2 pracovných dní. Ak si objednávate darčekový voucher zasielaný poštou, môžete ho očakávať do 5 pracovných dní od pripísania platby na náš účet. Ak potrebujete voucher obratom, odporúčame platbu kartou.

Môžem kúpiť voucher pre niekoho ako darček?

Áno, môžete. Voucher je prenositeľný. Na voucheri nie je uvedené žiadne meno ani e-mail.

Ako vyzerá darčekový voucher?

Vzhľad darčekového voucheru je jednotný pre danú ponuku a nie je možné nijako upravovať ani dopĺňať text. Pre náhľad darčekového zalaminovaného voucheru v obálke z ručne vyrábaného papiera zasielaného poštou kliknite tu.

Voucher mi na e-mail nedorazil, napriek tomu, že je to viac ako 2 pracovné dni od úhrady. Čo sa deje?

Skúste sa pozrieť do nevyžiadanej pošty (spamu) pre prípad, že by Vám tam e-mail spadol. Ak používate e-mail končiaci @seznam.cz, @email.cz alebo @post.cz, môže e-mail skončiť v zložke „Hromadné“. Ak používate @gmail.com, odporúčame skontrolovať zložku „Promo akcie“ alebo „Promotions“. Pokiaľ ho nenájdete, môžete nás kontaktovat.

Je možné nejakým spôsobom meniť platnosť uvedenú na voucheri?

Platnosť voucheru je jasne daná a nie je možné ju meniť ani posúvať.

Platba
Aké sú možnosti úhrady objednávky?
Kartou

Pri platbe kartou budete mať voucher na e-maili do 1 hodiny. Údaje zo svojej platobnej karty zadávate priamo banke. Nikto z našich zamestnancov nemá prístup k týmto údajom, navyše využívame 3D-Secure riešenie, preto je tento spôsob platby úplne bezpečný.

Prijímame karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Použitie elektronických kariet VISA Electron a Maestro je možné len v prípade, že to umožňuje Vaša vydavateľská banka.

Ak vyberiete v objednávkovom formulári platbu kartou a formulár potvrdíte, budete presmerovaní do našej spracovateľskej banky (Česká sporiteľňa), ktorá Vás vyzve k zadaniu údajov o karte: číslo platobnej karty, dátum ukončenia platnosti karty, a CVV2/CVC2 – posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku Vašej karty. O výsledku transakcie ste informovaní e-mailom.

Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu Vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

  • údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne
  • na Vašom účte nemáte dostatok finančných prostriedkov alebo ste už vyčerpali limit pre internetové transakcie
  • Vaša karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete. V tomto prípade je nutné sa obrátiť na Vašu banku
Prevodom

Pri platbe prevodom budete mať voucher do 2 pracovných dní. Akonáhle sa nám platba pripíše na účet, voucher Vám zašleme.

Poštovou poukážkou

Pri úhrade poštovou poukážkou trvá zaslanie voucheru až 7 dní. V objednávkovom formulári zvolíte platbu prevodom a poštovú poukážku vyplníte – je potrebné uviesť variabilný symbol, číslo účtu 2600087727/2010, sumu a našu adresu: Slevoteka.cz s.r.o., Olomoucká 704/174, 627 00 Brno – Černovice.

Na fakturu

Voucher je možné uhradit přes fakturu vystavenou na zaměstnavatele. Po zaškrtnutí této možnosti v objednávkovém formuláři vyplňte prosím fakturační údaje zaměstnavatele, na kterého bude faktura vystavena. Faktura Vám následně přijde na e-mail. Pokud budete potřebovat fakturu orazítkovanou, zašlete nám ji prosím na podpora@slevoteka.cz

Uhradil/a som omylom inú sumu, než bola v platobných pokynoch. Čo mám urobiť?

Kontaktujte nás. Ak ste uhradili vyššiu sumu, voucher Vám aktivujeme a preplatok vrátime späť na Váš účet. Ak ste uhradili nižšiu sumu, pošlite prosím doplatok pod rovnakými platobnými pokynmi. Akonáhle nám príde celá platba, voucher Vám aktivujeme.

Do platobného príkazu som zabudol/a uviesť variabilný symbol alebo som ho uviedol/a chybne. Čo teraz s tým?

Kontaktujte nás a dajte nám svoje číslo účtu a variabilný symbol. Platbu vyhľadáme a voucher aktivujeme.

Potrebujem voucher ešte dnes, ako na to?

Ak potrebujete voucher obratom, odporúčame platbu kartou. Voucher Vám na e-mail odošleme do hodiny od zaplatenia.

Nestihol/a som zaplatiť do 3 pracovných dní. Čo teraz?

Ak máte o voucher záujem, prosím, uhraďte ho čo najskôr. Ak je to už viac ako 7 dní od objednávky kontaktujte nás. Pozrieme sa, či je ešte možné objednávku uhradiť.

 
Je možné hradiť zo zahraničia?

Ak chcete vykonať úhradu z inej krajiny ako Českej republiky a Slovenskej republiky, prosím, kontaktujte nás.

Storno voucheru a vrátenie peňazí
Môžem voucher vrátiť aj po jeho uhradení?

U nás máte zákonnú lehotu na vrátenie peňazí predĺženú na 15 dní. Po uplynutí tejto zákonnej lehoty Vám garantujeme vrátenie peňazí formou kreditov, a to v plnej výške hodnoty voucheru. Táto možnosť platí 30 dní od zaplatenia. Ak je to viac ako 30 dní, prosím, kontaktujte nás.

Ako mám vykonať storno voucheru?

Napíšte nám na podpora@relaxero.sk. V e-maili uveďte žiadosť o storno voucheru a pripíšte kód voucheru, variabilný symbol alebo číslo objednávky. Potvrdíme Vám storno voucheru do e-mailu. Peniaze budú pripísané späť na Váš účet do 14 dní.

Kredity
Ako kredity získate?
  • Za každú zaplatenú objednávku – konkrétny počet kreditov, ktoré nákupom získate, sa zobrazuje pri každej ponuke pod tlačidlom „Kúpiť za “.
  • 50 kreditov získate po vyplnení hodnotiaceho formulára, ktorý vám príde na e-mail po využití voucheru.
Ako kredity uplatníte?

Je to veľmi jednoduché a jedinou podmienkou je, že pri vytváraní objednávky musíte byť prihlásený vo svojom zákazníckom účte. V objednávkovom formulári je časť nazvaná „Kredit“. Nachádza sa v nej prázdna kolónka, do ktorej vpíšete počet kreditov, čo chcete uplatniť. Po zadaní sa celková cena objednávky automaticky zníži.

Aktuálny počet kreditov, ktoré máte k dispozícii, je zobrazený vo vete vedľa kolónky. Môže sa stať, že vďaka kreditom bude konečná cena 0 Kč.

Reklamácia a garancia spokojnosti
Nie som spokojný/á s poskytnutou službou. Čo mám urobiť?

V prípade Vašej nespokojnosti s kvalitou poskytovaných služieb je vždy najlepšie riešiť problém priamo na mieste s poskytovateľom služby (recepcia hotela/penziónu či delegát CK). Tí sa budú snažiť Vašim požiadavkám vyhovieť, aby ste si mohli svoju dovolenku aj naďalej naplno užívať. Ak sa vám problém na mieste nepodarí vyriešiť, nedostatky zaznamenajte. Všetko si spíšte, v ideálnom prípade zaobstarajte fotografie alebo video. Potom nás do 5 pracovných dní od skončenia pobytu či zájazdu kontaktujte a my sa budeme vašou záležitosťou obratom zaoberať.

Čo ak nie sú žiadne voľné termíny pobytu?

Odporúčame vykonať rezerváciu termínu v 30dňovej lehote od zakúpenia voucheru, kedy máte právo na storno a vrátenie peňazí / kreditov, popr. si predbežne overiť voľné kapacity ešte pred zakúpením voucheru.

Ak ste voucher nevyužili v čase jeho platnosti z dôvodu naplnenej kapacity a ak sa s poskytovateľom služby nedohodneme na predĺžení jeho platnosti, peniaze Vám vrátime formou kreditov do 3 pracovných dní od okamihu, kedy nám toto oznámite. Najneskorší okamih pre oznámenie tejto skutočnosti sú 3 pracovné dni od okamihu, kedy zistíte, že voucher nie je možné z dôvodu plných kapacít uplatniť. Podmienkou uplatnenia garancie vrátenia peňazí vo forme kreditu za neuplatnený voucher je včasné kontaktovanie poskytovateľa za účelom rezervácie zakúpenej služby. Včasným kontaktovaním sa rozumie kontaktovanie najneskôr v deň uplynutia polovice dĺžky platnosti voucheru.

Čo ak nie sú žiadne voľné termíny zájazdu?

Rezerváciu zájazdu u CK alebo CA neodkladajte, vykonajte ju vždy čo najskôr po obdržaní voucheru. Odporúčame tiež overiť si obsadenosť termínov priamo u poskytovateľa zájazdu ešte pred kúpou.

Ak zistíte, že sú kapacity naplnené a nemôžete kvôli tomu voucher využiť v čase jeho platnosti, informujte nás o tejto skutočnosti najneskôr do 3 pracovných dní. V takom prípade vám vrátime celú čiastku formou kreditu.

Podmienkou využitia garancie vrátenia peňazí vo forme kreditu za neuplatnený voucher je včasné kontaktovanie poskytovateľa za účelom rezervácie. Včasným kontaktovaním sa rozumie kontaktovanie najneskôr v deň, kedy uplynie polovica dĺžky platnosti voucheru.

telefon

0233 329 903

Vo všedné dni od 08:00 do 16:00


telefon

podpora@relaxero.sk

Napíšte nám dotaz a radi zodpovieme.

založeno 2010

Sme špecialisti na cestovanie
už od roku 2010


:)

Garantujeme vašu 100%
spokojnosť